דף הבית אודות הרצאות וסדנאות הדרכה אישית המלצות מן התקשורת צור קשר

 

 

אמפתיה בעסקים
העסקים החברתיים של המאה ה-21 מכירים בעובדה שההון האנושי – הכישרון בתוך הארגון ומחוצה לו, הוא הנכס החשוב ביותר שלהם.
עם עליית מודעות זו ישנו צורך בהבנה אמתית לערכים האנושיים המשותפים המחברים בין ארגונים ובין פרטים בו נעשה חשוב מתמיד.
שקיפות, אוניברסליות, השראה וקשב ארגוני הם בעלי חשיבות מכריעה לטיפוח המארג החברתי בעסק ולעידוד אמפתיה ושיתוף פעולה.

כיום עסקים שלא יפתחו כישורים אלו יישארו מאחור.

  • למרכז כלים לליווי מנהלים להצמחת העסק דרך התקשורת הבין אישית.
  • כלים לפתרון קונפליקטים  והטמעת כלים ייחודיים לתפעול מיטבי של מערכות היחסים הפנים והחוץ אירגוניות. 
  • הרצאות בנושאים שונים כמו שפת גוף, תקשורת בין אישית באינטראקציה בעסקים ולסגירת עסקה, קריירה ומשפחה ועוד.
  • סדנאות למניעת שחיקה, לתקשורת ותרבות עסקית, הכשרות צוותים ועוד 
  ניהול תיק  -  CASE MANAGER
בניית תכנית להתערבות בטיפול בקונפליקטים חדשים ומתמשכים תוך זיהוי מניעי הלקוח, התאמת הטרמינולוגיה  והבאתם ליישום בשטח.
מאילו תוצאות נהנים לקוחות/עובדי החברה?
  • פתרון קונפליקטים רציף.
  • סגירת עסקאות אפקטיביות.
  • גידול בהיקף לקוחות חוזרים וחדשים.

חסכון של 50% מזמן הגישור בין הצדדים.

  

דף הבית | אודות | הרצאות וסדנאות | הדרכה אישית | המלצות | מן התקשורת | צור קשר

כל הזכויות שמורות לאורית יוסף- המרכז לתקשורת אמפתית ©